profil

Grafika
Filmy
Komentarze

Wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Warszawy. Na zbiórce stawiliśmy się wszyscy - 8 dziewczyn i 10 chłopców. Zgodnie z planem dotarliśmy na miejsce o godzinie 11:00.

Zatrzymaliśmy się przy Muzeum Straży i Pożarnictwa, następnie udaliśmy się w kierunku Rynku Starego Miasta. Po prawej stronie minęliśmy kolumnę Zygmunta. Obejrzeliśmy Zamek Królewski. Na wprost zamku ujrzeliśmy stare, zabytkowe kamienice. Następnie skierowaliśmy kroki do ZOO. W ogrodzie zoologicznym zauroczyły mnie następujące zwierzęta: tygrys, goryl, pelikan, nosorożec i żyrafa. Duże wrażenie wywarł na mnie ogromny słoń. Następnie udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego. Wąskimi zaułkami przeszliśmy do galerii handlowej „Arkadia”. Obiad zjedliśmy w restauracji Mc Donald’s i mieliśmy trochę czasu na oglądanie wystaw sklepowych. Dalsza trasa wycieczki prowadziła do budynku Teatru Buffo. Obejrzeliśmy spektakl teatralny pt. „Romeo i Julia”. Zakończyliśmy zwiedzanie o godzinie 20:30. Wróciliśmy zadowoleni do domów o godzinie 23:30.

To był naprawdę udany dzień i mam nadzieję, że wspólnie z koleżankami zwiedzimy niejedno miasto.

Czy tekst był przydatny? Tak Nie
Opracowania powiązane z tekstem
Komentarze (5) Brak komentarzy

ko thx jakoś poszło

mialo byc do zoo nie czy to tak ciezko zrozumiec

nawet niezłe apropo również pisze o wycieczce do Warszawy