profil

obserwujący0
obserwuje0
liczba punktów
250
rozwiązanych / najlepszych
0 / 0
prac i notatek
0
poleca85%

Próba określenia orientacji marketingowej dowolnie wybranego podmiotu gospodarczego na podstawie jego ukierunkowania na produkcję, produkt, sprzedaż, rynek (klienta).

Orientacja marketingowa to pojęcie, które oznacza działania jakie przedsiębiorstwo prowadzi by poznać i zaspokoić potrzeby potencjalnego konsumenta. Najlepiej jest orientację marketingową określić na konkretnym przykładzie. W tym przypadku wybierzmy biuro podróży...

poleca85%

Próba analizy czynników wpływających na zmienność podaży i popytu usług turystycznych na wybranym regionie lub rejonie.

Istnieje wiele czynników, które wpływać mogą na popyt i podaż usług turystycznych. W zależności od regionu czynniki te będą się zmieniać i przybierać inną postać. Ja zajęłam się miejscowością, w której mieszkam, a mianowicie Brzegiem. Trzeba zacząć od tego że...

poleca85%

Umowy w turystyce

1. Pojęcie umowy Umowa jest to czynność prawna dokonywana pomiędzy dwiema lub więcej stronami kształtująca ich wzajemne prawa i obowiązki. Umowy są podstawowym instrumentem kształtowania stosunków cywilnoprawnych w różnych dziedzinach życia, w tym także w...

poleca87%

Odmiana czasowników passato prossimo

AVERE (Ho, hai, ha, Abbiamo, avete, hanno) abitare - mieszkać accendere - acceso - zapalić, włączyć aprire - aperto - otwierać ascoltare - słuchać avere - być bere - bevuto - pić capire - rozumieć cercare - szukać chiedere - chiesto - pytać chiudere -...