profil

0 / 0
prac i notatek
poleca85%

Reportaż-To była niezapomniana podróż.

Dokoła tylko lasy... Raz w roku z przyjaciółkami, spotykamy się nad jeziorem Wigry na Mazurach. Śpimy pod namiotami i bawimy się świetnie. W tym roku przyjechały wszystkie koleżanki, więc na pewno będzie wesoło. Od lat przyjeżdżamy w to samo miejsce, mamy swój...

poleca83%

Pamiętnik, dziennik - To była moja wymarzona wyprawa wakacyjna w formie kilkunastu zapisków z dziennika.

20 czerwca Przyjechała dzisiaj do nas ciocia Zofia z kuzynką Hanką. Niestety tylko na dwa dzień, ponieważ ciocia musiała wrócić do pracy. 21 czerwca Dzisiaj ciocia zaproponowała mi, żebym wróciła z mini do Karpacza na kilka dni. Chętnie się...

poleca85%

Sprawozdanie- Napisz sprawozdanie na podstawie zapisków w dzienniku.

7 lipca 2005r. masz klasa zebrała się o godzinie 7:00 na dworcu głównym w Bydgoszczy. O godzinie 7:30 wsiedliśmy do zatłoczonego pociągu i ruszyliśmy w drogę do Karpacza. Wieczorem byliśmy już na miejscu, gdzie udaliśmy się na nocleg do pensjonatu,, Nad...

Napisz list do koleżanki lub kolegi w Niemczech i przedstaw w nim swoje plany na najbliższą przyszłość. Zastosuj czas przyszły tam, gdzie jest to możliwe. Wykorzystaj podane pytania. Jaki egzamin zdajesz wkrótce? Jakie przedmioty obejmuje ten egz

Liebe Eva, ich hoffe, es geht dir gut. Bei mir ist alles in Ordnung. Ich mchte dir ber meine Zukunftsplne schreiben. Dieses Jahr wird meine Klasse das Gymnasium abschlieen. Bald werden wir die Gymnasialprfung schreiben. Die Prfung ist schwer und es hngt von ihr ab,...

poleca85%

Pamiętnik Skawińskiego tytułowego "Latarnika".

20 maja 1880 r. Dzisiaj moje życie uległo zmianie. Dostałem pracę latarnika na malutkiej wyspie leżącej niedaleko Panamy. Moim obowiązkiem jest zapalanie wieczorem latarni morskiej. Jest to praca bardzo odpowiedzialna, bo nie mogę dopuścić do żadnego wypadku. Z...