Tematyka:Marketing/Zarządzanie
Tryb: Niestacjonarne (zaoczne)
Rodzaj:Podyplomowe
Słuchacze otrzymują rozległą, zarówno teoretyczną jak i praktyczną, wiedzę na temat szeroko rozumianego zarządzania strategicznego organizacjami. W ramach studiów szczególny nacisk kładziony jest na rozwijanie zdolności kreatywnego myślenia oraz wypracowywania i podejmowania decyzji strategicznych. Absolwent studiów podyplomowych jest wyposażony m.in. w wiedzę dotyczącą przeprowadzania analiz strategicznych, opracowywania i wdrażania strategii, negocjacji, marketingu międzynarodowego, przedsiębiorczości oraz etyki w biznesie. Posiada także szeroko rozwinięte umiejętności w zakresie planowania, organizowania, motywowania i kontrolowania zespołów pracowniczych oraz tworzenia i wdrażania koncepcji rozwojowych.
Data rozpoczęcia: luty/wrzesień
ul. Komandorska, 118/120
53-345 Wrocław
+48 71 36 80 100
+48 71 36 72 778