Tematyka:Humanistyczne
Tryb: Niestacjonarne (zaoczne), Stacjonarne
Rodzaj:Studia I stopnia
Absolwent pozna prawne, etyczne i rynkowe uwarunkowania zasad pracy dziennikarskiej. Będzie potrafił przygotować merytorycznie i technicznie materiał dziennikarski, promocyjny i reklamowy na potrzeby portalu internetowego lub innej formy internetowej aktywności (internetowa telewizja, radio) – włącznie z umiejętnością samodzielnego stworzenia strony WWW oraz jej systematycznego prowadzenia i uatrakcyjniania (nagrywanie i zamieszczanie dziennikarskich i promocyjnych filmów oraz nagrań audio). Zdobędzie także wiedzę i umiejętności konieczne do pracy w redakcjach mediów masowych (prasowych, radiowych i telewizyjnych) w charakterze, redaktora, operatora dźwięku i obrazu, producenta programów telewizyjnych na stanowiskach dziennikarza, specjalisty public relations, specjalisty do spraw komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, rzecznika prasowego czy też doradcy ds. kontaktów z mediami instytucji, firm i organizacji.
Więcej informacji: http://www.ka.edu.pl/wydzialy/wydzial-politologii-i-komunikacji-spolecznej/kierunki-studiow/dziennikarstwo-i-komunikacja-spoleczna/
ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
+48 012 252 44 00
+48 012 632 86 76