Gabriela Gołąbek semIV ORTiH PROJEKT DZIAŁALNOŚCI TURYSTYCZNEJ WYNAJEM POKOI GOŚCINNYCH FORMA ORGANIZACYJNO-PRAWNA Działalność jednoosobowa Działalność będzie prowadzona przeze mnie samą, nie zatrudniam żadnej osoby, ponieważ mam męża i dwójkę...
Wydawnictwo ?Kruk? ANKIETA Drodzy Państwo! Dołączamy do Państwa tę ankietę wraz z bieżącą ofertą Naszych książek. Naszym celem jest przeprowadzenie ankiety wśród pedagogów szkół średnich, którzy zakupują Nasze podręczniki. Celem jest...
Marketing – to aktywność wychodząca na przeciw potrzebom klienta próbująca odgadnąć skryte potrzeby klienta usiłująca te potrzeby uświadamiać i pobudzać, a nawet kreować i uspokajać. Marketing – dostarczenie właściwego produktu o właściwej...
demograficzne • bardzo mały przyrost ludności kraju, • narastająca tendencja starzenia się społeczeństwa, • mała liczba urodzeń w kraju, społeczno - kulturowe • wprowadzanie mody na zdrowy tryb życia (uprawianie sportów i zdrowe...
Proces podejmowania decyzji o zakupie na przykładzie aparatu cyfrowego. Zbliżają się wakacje, więc pani Nowak chcę zakupić aparat cyfrowy. Wraz z rodziną wyjeżdża na wycieczkę, a taki aparat pozwoli im „zachować wspomnienia”. Jej wiedza na...
KLASYFIKACJA PRODUKTÓW ma duże znacznie, ponieważ poszczególne grupy produktów wymagają odmiennych strategii marketingowych. Najbardziej ogólna klasyfikacja, oparta na kryterium przeznaczenia, wyróżnia: produkty konsumpcyjne, zaspokajające...
xa te prace otrzymalem ocene 15/20 mozliwych i wcale nie jestem happy:( po zapoznaniu sie z praca na pewno bedziecia bardziej sie przykladac do waszych prac na uczelni....mam nadzieje pozdrawiam student Vic Uni in Mel Aus