profil

Biznes plan firmy budowlanej

Ostatnia aktualizacja: 2022-01-10
poleca 83% 3594 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

Działamy na rynku od 2006 r. W grupie znajdują się wyspecjalizowani pracownicy budowlani, którzy bardzo dobrze znają swój fach i z zaangażowaniem podejmują stawiane przed nimi zadania. Oprócz doświadczenia posiadamy dużą wiedzę i praktykę, służymy również radą w doborze materiałów i zagospodarowaniu przestrzeni. Nasi klienci to zarówno osoby prywatne jak i liczne przedsiębiorstwa które znają naszą fachowość, solidność i zorganizowanie. Jednym z atutów jaki zawsze pomaga w negocjacjach z odbiorcą jest niezwykle konkurencyjna cena. Zazwyczaj jest ona o 10-20% niższa od cen konkurentów. Jednak zapewniam Państwa, że niższa cena nie zwalnia nas od najwyższej jakości wykonywanych przez nas usług, a ponadto proponujemy pełen zakres prac wykończeniowych oraz adaptacji wnętrz, firma gwarantuje niezmienność ceny od ustaleń początkowych oraz krótkie terminy wykonawstwa. Obecnie realizujemy roboty remontowe według wszelkich dostępnych technologii, korzystając z materiałów renomowanych firm, np: Atlas, Dulu, Knauf, Ceresit, itd. Pozwala to sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Jako nasze rekomendacje przedstawiamy kilkanaście naszych zdjęć z wykonanych prac. Obsługujemy mieszkańców osiedli i domków jednorodzinnych. Obszar naszej działalności to powiat nowosolski i okolice. Wszystkie usługi wykonujemy z materiałów własnych jak i powierzonych przez klienta. A wszystko po to, aby jak najpełniej zaspokoić coraz bardziej wyrafinowane (często trudne w realizacji) życzenia dzisiejszego klienta.

Spis treści


1. Streszczenie
1.1 Cel napisania biznesplanu
1.2 Potrzeby finansowe i ich struktura
2. Opis firmy
2.1 Misja firmy
2.2 Rodzaj prowadzonej działalności
2.3 Forma prawna
2.4 Opis przedsiębiorstwa
* Oferta firmy remontowo-budowlanej Albud
* Ceny niektórych usług jakie oferuje firma Albud
3. Analiza rynku
4. Pieniądze na start
5. Marketing
5.1 Strategie marketingowe
5.2 Kampania reklamowa
* Koszty kampanii reklamowej
* Harmonogram działań reklamowych
* Podsumowanie
6. Metody zarządzania firmą
7. Analiza SWOT
8. Podziękowania

Pobierz załącznik

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 1 minuta