Reklama:
- jest na codzień w mediach, na plakatach, bilbordach,
- jej zadaniem jest zachęcić, przekonać, poinformować, zainteresować odbiorcę, zwieść (produktem, wydarzeniem, występem),
- wymaga słownictwa persfazyjnego czyli: ''to warto kupić'', ''to trzeba zobaczyć'', ''wyjątkowa okazja'', ''na pewno nie stracisz'', z pewnością zyskasz'',
- należy pamiętać o właściwym rozmieszczaniu graficznym o wypukleniu istotnych informacji,
- powinna zawierać hasło reklamowe, zwroty rymujące się, porównania, metafory, język artystyczny.

Przydatna praca?
Wersja ściąga:
Przydatna praca? tak nie 712
głosów
Poleć znajomym

Serwis Sciaga.pl nie odpowiada za treści umieszczanych tekstów, grafik oraz komentarzy pochodzących od użytkowników serwisu.

Zgłoś naruszenie
JAK DOBRZE ZNASZ JĘZYK ANGIELSKI? x ads

Otrzymałaś kupon na darmowe lekcje angielskiego.

3 MIESIĄCE NAUKI MOŻESZ MIEĆ GRATIS.
Odbierz kupon rabatowy