Przydatność 55%

Cechy produktu i ich klasyfikacja marketingowa.

Autor: mala.kizia

1. Cechy komponentów rzeczowych i usługowych
a) cechy fizyczne (gabaryty, ciężar świeżość smak itp)
b) cechy techniczne i technologiczne (trwały niezawodny skuteczny)
c) cechy chemiczne (skład surowców materiałów i ich właściwości)
d) cechy organoleptyczne ( smak zapach)
e) cechy funkcjonalne ( zastosowanie łatwość obsługi serwis uniwersalność)
f) cechy ekonomiczne ( cena koszt eksploatacji wydajność )
g) cechy estetyczne (kształt kolor styl )
h) cechy bezpieczeństwa ( zdrowotność urazowość szkodliwość)
Na korzyści z usług wpływa wizerunek usługodawcy i jakość jego działalności a przede wszystkim terminowość i sposób świadczonych usług a także nowoczesność wyposażenia technicznego dobrze wykwalifikowani pracownicy.
2. Dla celów marketingu produkty klasyfikuje się następująco:
a) produkty 1 potrzeby (cedziennego zakupu)
b) produkty ogólnego użytku (okresowego zakupu)
c) produkty specjalnego przeznaczenia (epizodycznego, sporadycznego zakupu)
3. Cykl życia produktów

Przydatna praca?
Przydatna praca? tak nie 60
głosów
Poleć znajomym

Serwis Sciaga.pl nie odpowiada za treści umieszczanych tekstów, grafik oraz komentarzy pochodzących od użytkowników serwisu.

Zgłoś naruszenie
JAK DOBRZE ZNASZ JĘZYK ANGIELSKI? x ads

Otrzymałaś kupon na darmowe lekcje angielskiego.

3 MIESIĄCE NAUKI MOŻESZ MIEĆ GRATIS.
Odbierz kupon rabatowy