profil

Kampania reklamowa kawy EmuPola.

poleca 85% 436 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

Wprowadzeniu na rynek polski kawy rozpuszczalnej EmuPola towarzyszy intensywna kampania reklamowa prowadzona na terenie całej Polski w telewizji, w radiu, w prasie i w internecie. Hasło reklamowe kampanii brzmi: EmuPola - mała, czarna, intensywna.

Przebieg kampanii
Kampania prowadzona jest w telewizji. Emitowane są spoty, trwające 30 i 45 sekund, w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4.
W radiu wykorzystany jest dżingiel (krótka piosenka) z charakterystycznym zakończeniem „mała, czarna, intensywna”, nadawany w godzinach 7-9 i 15-17, trwający 25 sekund.
Kampania jest obecna także w prasie. Reklamę kawy można zobaczyć w prasie młodzieżowej, w prasie kolorowej.
Kampania reklamowa w 40 proc. prowadzona jest w internecie.
Internet:
· Ponad 100 witryn tematycznych,
· Bannery na stronach takich jak onet.pl, wp.pl, interia.pl,
· Bannery reklamujące kawę EmuPola na 9000 innych stron,
· Biuletyny i e-mailing firmy EmuPola.pl

W ramach kampanii są organizowane happenningi, na świeżym powietrzu, z różnego rodzaju atrakcjami jak np. koncertami znanych gwiazd ( ostatnio z udziałem Kayah), spotkaniami kabaretowymi, spotkaniami przy muzyce biesiadnej... gdzie urządzane są konkursy, w którym można wygrać nagrody ufundowane przez firmę EmuPola, np. kubki z napisem firmy, koszulki, zabawki itd.

Kreacja
Kampania reklamowa kreuje wizerunek marki EmuPola jako kawy dla ludzi młodych i pewnych siebie, prowadzących bardzo intensywne życie zawodowe oraz towarzyskie, lubiących podróże, przygody i mocne wrażenia. Jej picie wzmacnia nas w ciągu dnia, zapełnionego różnymi zajęciami. Jest także doskonałym pretekstem do zorganizowania kameralnego spotkania z przyjaciółmi.


Dystrybucja
Producent kawy marki EmuPola współpracuje z trzema standardowymi kanałami dystrybucji
· Grocery
· Convenience
· HoReCa

Grocery
Konsumenci: Głównie kobiety
Typy punktów sprzedaży:
· hipermarkety (np. Geant, Hit, Auchan, Carrefour)
· supermarkety (Billa, Globi)
· sklepy dyskontowe (Biedronka, Plus Dyscount)
· sklepy spożywcze
· domy towarowe (np. Galerie Centrum)
· domy handlowe

Convenience
Konsumenci: głównie mężczyźni i młode osoby
Konsumenci oczekują odpowiednio dobranych produktów i szybkiej obsługi

Typy punktów sprzedaży:
· kioski
· stacje benzynowe
· sklepy convenience (np. sklep 24h)

Kanał 'pierwszego kontaktu' nabywców z produktem (kawą)
Kreuje image marki
Pozwala precyzyjnie dotrzeć do wybranych grup docelowych poprzez precyzyjny opis i klasyfikację punktów detalicznych


Typy punktów sprzedaży:
· drinking establishments (np. puby, kafeterie, kawiarnie, bary)
· restauracje
· hotele
· kantyny, stołówki
· obiekty rozrywkowo- rekreacyjne

Zadania kampanii
Zadaniem kampanii jest wypromowanie marki EmuPola i powiązanie jej ze współczesnym stylem życia, a także wykreowanie mody na picie kawy espresso. Kampania skierowana jest do ludzi 20-50 letnich, pracujących i żyjących bardzo aktywnie.

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 2 minuty