profil

Opis stanowiska pracy

poleca 85% 388 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

I. Opis stanowiska pracy
II. Charakterystyka personalna
III. Ogłoszenie prasowe
1.Formalna nazwa stanowiska:
Dyrektor handlowy firmy „Levi’s”- Polska


2.Streszczenie:
Etat dyrektora handlowego to stanowisko nierobotnicze. Wymaga prowadzenia działalności z zakresu handlu zagranicznego np.: import materiałów, firmowych wszywek i guzików potrzebnych do produkcji dżinsów, import gotowych wyrobów (np.: koszulki, czapki) z fabryk znajdujących się na terenie USA. Eksport produkcji krajowej w wysokości 20% wartości całej produkcji, zawierania umów i kontraktów, ustalenia warunków płatności, prowadzeni negocjacji z dystrybutorami, uczestnictwo w targach krajowych i międzynarodowych, prezentacji nowych wzorów.
Praca na stanowisku dyrektora handlowego to praca teoretycznie biurowa, czas pracy - przeciętnie 10 godzin. W praktyce jednak wymaga częstych wyjazdów i dlatego występuje nienormowany czas pracy.
Pracownik na takim stanowisku ma możliwość kształtowania kariery zawodowej w stale rozwijającej się firmie a także korzystania z różnych kursów i szkoleń.


3.Osoba na stanowisku podlega służbowo:
Dyrektor handlowy podlega jedynie Dyrektorowi Generalnemu, który jednocześnie jest właścicielem spółki, co sprzyja między innymi szybkiej komunikacji i szybkiej informacji.


4.Osoba na stanowisku sprawuje nadzór służbowy nad:
a) dział sprzedaży,
b) dział promocji i reklamy,
c) dział sklepów,
d) dział hurtowni,
e) kierownicy sieci sklepów firmowych,
f) przedstawiciele handlowi prowadzący dystrybucję w 20 miastach Polski.


5.Współpracuje z innymi podmiotami na zewnątrz firmy:
a) dyrektorami handlowymi innych oddziałów na terenie Polski i reszty świata,
b) przedstawicielami firm usługowo-transportowych,
c) dystrybutorami handlowymi,
d) w zakresie płatności - z działami finansowymi kontrahentów,
e) okresowe kontakty z Głównym Urzędem Ceł, Urzędem Skarbowym, NBP i kontrolerami jakości.


6.Współpracuje z innymi podmiotami wewnątrz firmy:
Ze względu na średni rozmiar firmy współpraca wewnątrz przebiega nie z konkretnymi osobami lecz z działami np.:
a) działem finansowym,
b) działem produkcji,
c) działem sprzedaży,
d) działem kontraktów,
e) działem planowania.


7.Podstawowe zadania przedmiotowe na stanowisku:
a) współdziałanie w poszukiwaniu nowych rynków zbytu, utrzymaniu stałych klientów,
b) zawieranie kontraktów i umów,
c) programowanie rozwoju przyszłościowego firmy
d) nadzorowanie realizacji bieżących zadań,
e) podejmowanie decyzji w zakresie wielkości eksportu i importu,
f) ustalenie warunków płatności,
g) ustalenie form sprzedaży,
h) prowadzenie negocjacji w kraju i zagranicą,
i) uczestnictwo w targach międzynarodowych,
j) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem zadań w danym pionie,
k) przygotowanie przedsiębiorstwa do podejmowania nowych zadań,
l) stałe podnoszenie poziomu świadczonych usług,
m) przestrzeganie w swej działalności tajemnicy służbowej,
n) współpraca z firmami na zewnątrz.


8.Uprawnienia:
Dyrektor Handlowy posiada następujące uprawnienia:
a) udzielanie wyróżnień, zwolnień, przenosin, awansów itp. dla podległych mu pracowników,
b) przedkładanie projektów uzasadnionych zmian w funkcjonowaniu i organizacji pionu mu podległego,
c) reprezentowanie firmy na zewnątrz w ramach udzielonego pełnomocnictwa przez Dyrektora Generalnego.

9.Odpowiedzialność:
Odpowiedzialność dyrektora rozciąga się na wszystkie jej rodzaje: organizacyjną, dyscyplinarna, cywilną, administracyjną i karną.


10.Wymagania kwalifikacyjne:
• Wykształcenie - wyższe, najlepiej ekonomiczne lub prawnicze
• Doświadczenie - konieczne minimum kilkumiesięczne przeszkolenie
w praktyce, pożądane doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
• Trening specjalistyczny - niezbędne śledzenie przepisów prawa, pożądane
uczestnictwo w szkoleniach w zakresie prawa handlowego, dobra
orientacja w sprawach konkurencji.
































II. Charakterystyka personalna





1.Wykształcenie: wyższe- specjalistyczne, najlepiej ekonomiczne lub prawnicze.

2.Doświadczenie zawodowe: konieczne minimum kilkumiesięczne przeszkolenie w praktyce, pożądane doświadczenie na stanowisku kierowniczym.

3.Dodatkowe umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków obcych, umiejętność szybkiego pisania, obsługa komputera

4.Cechy psychospołeczne: wiek do 40 lat, dobry stan zdrowia,
odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, zdyscyplinowanie, umiejętność kierowania grupą, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji

5.Uwarunkowania: Trening specjalistyczny – niezbędna znajomość przepisów prawa, pożądane uczestnictwo w szkoleniach w zakresie prawa handlowego, dobra orientacja w sprawach konkurencji.

6.Dyspozycyjność: dyspozycyjność przez cały tydzień, szybki kontakt z firmą poprzez telefon komórkowy, nieskomplikowany dojazd do pracy.
















III. Ogłoszenie prasowe



Firma „Levi’s”

Jesteśmy jedną z najstarszych na świecie firm, których nazwa pochodzi od imienia założyciela. Zajmujemy się produkcja i sprzedażą odzieży „Levi’s”. Główna siedziba znajduje się w San Francisco. Zatrudniamy około 12.000 mln ludzi w 160 krajach, gdzie 1.400 osób zatrudniamy w głównej siedzibie.
Poszukujemy kobiet i mężczyzn na stanowisko:


DYREKTORA HANDLOWEGO


Oczekujemy: kwalifikacje - wiek do 40 lat, wykształcenie wyższe-specjalistyczne, najlepiej ekonomiczne lub prawnicze, pożądane doświadczenie na stanowisku kierowniczym, dyspozycyjność, znajomość minimum dwóch języków obcych.

Oferujemy:
*wysokie zarobki,
*miłą atmosferę pracy,
*dodatkowe szkolenia,
*wyjazdy zagraniczne.
Przyszłe obowiązki:
1.zawieranie kontraktów i umów.
2.programowanie rozwoju przyszłościowego firmy,
3.prowadzenie negocjacji w kraju i zagranicą.

Jeżeli spełniasz wymagania i czujesz, że możesz stać się naszym pracownikiem, wyślij list motywacyjny i CV na adres:

„Levi’s” -Polska
Ul. Krakowskie Przedmieście 40;
Lublin

Analiza swot dla Nestle w załączniku

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 5 minut