profil

Biznes Plan - Studio Tatuażu

Ostatnia aktualizacja: 2022-02-03
poleca 84% 2843 głosów

Treść
Grafika
Filmy
Komentarze

BRISINGR - Profesjonalne Studio Tatuażu

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE

II.A. NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK, KONTAKT
Nazwa: Profesjonalne Studio Tatuażu „Brisingr”
Siedziba: 56-400 Oleśnica, ul. Szkolna 15/30
Status prawny: spółka akcyjna z ograniczoną odpowiedzialnością
Telefon: 71 778-64-77
E-mail: [email protected]
Adres internetowy: www.brisingr.pst.pl

II.B. PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
Przedmiot: studio tatuażu
Wkład: naszą działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym ze spadku po pani Amelii Renaldi, bogatej Brytyjce, która pozostawiła spadek do podziału między Dorotą Stanisławą Zięba a Ronaldem Renaldi. Majątek został oszacowany na około 20 mln £. Spadkobierców otrzymają w ten sposób po 10 mln £.

II.C. UDZIAŁOWCY I WSPÓLNICY
Imię i nazwisko udziałowca, liczba akcji oraz procentowa wielkość wkładu:
Dorota Zięba, 8, 74,5%
Agata Kobra, 2, 25,5%

II.D. ZARZĄD I PRACOWNICY
Funkcja, Imię i Nazwisko
Dyrektor naczelny – Dorota Zięba
Dyrektor do spraw sprzedaży i marketingu – Agata Kobra
Księgowa – Patrycja Dec

Pracownicy:
kolczykowanie Adrian Soja
praktykant Alicja Wilmowska
tatuaże Alec Hunter
praktykant Artur Smuga
bufet Karolina i Alicja Patton
recepcja Kamila Kobak
stażysta Paulina Przekęć

II. PLAN MARKETINGOWY:
II.A. Oferta:
Studio będzie miało do zaoferowania mnóstwo gotowych wzorów. Nasi specjaliści będą przygotowywać projekty na życzenie. Wykonywać też będziemy projekty przygotowane przez naszych Klientów. Będziemy poprawiać prace, do których "fachowcy" nie przyłożyli tyle "serca" ile powinni.
Oprócz tatuaży będziemy zajmować się także kolczykowaniem.

II.B. Miejsce:
Miejscem prowadzenia zabiegów będzie lokal przy ul. Szkolna 15/30 . Odpowiednie przystosowanie zapewni komfortowa sala , w której będa prowadzone zabiegi, osobno zabiegi kolczykowania jak i wykłuwania tatuaży; poczekalnia z telewizorem, ławkami i stolikami; zaplecze dla obsługi. Dostępna będzie toaleta. Dodatkowymi pomieszczeniami będą: mały bufet z napojami dla klientów i duże zaplecze socjalne.

II.C. Konkurencyjność:
Konkurencyjność zapewni Studiu nietypowy rodzaj przedsięwzięcia . Ośrodków tego typu jest niewiele w Oleśnicy co spowoduje napływ klientów . Konkurencyjność spowodują także przystępne ceny zabiegów. Godziny pracy są dopasowane do większości potrzeb klientów .

II.D. Promocja:
Zaplanowane są reklamy zarówno w Internecie jak i w prasie . Będą one czytelne i zachęcające do skorzystania z naszych ofert.
Początkowa Promocja:
W dniu swoich urodzin Klient, po okazaniu stosownego dokumentu np. dowodu tożsamości, otrzyma rabat w wysokości 50 zł na wykonanie tatuażu lub wkłucia kolczyka.

III. BUDŻET MARKETINGOWY:
Źródło wydatków marketingowych Niezbędna kwota środków pieniężnych:
1. Dzierżawa lokalu na 12 pierwszych miesięcy: 30.000 PLN
2. Remont i przystosowanie lokalu do wymogów sanitarnych: 250.000 PLN
3. Reklamy w prasie: ok. 1.000 PLN
4. Strona internetowa: 900 PLN
5. Zakup profesjonalnego sprzętu i dodatków: 20.000 PLN
6. Początkowe wypłaty dla pracowników: 20 000 PLN
7. Dodatkowe opłaty: ok. 10.000 PLN
--
Koszty ogółem ok. 331.900 PLN

Budżet marketingowy został obliczony w ten sposób, że koszt każdego z narzędzi promocyjnych zostanie oddzielnie oszacowany.

Czy tekst był przydatny? Tak Nie

Czas czytania: 2 minuty