Matura / Wątek

userphoto

# Autor: Konto usunięte Wysłano: 4.11.2002 (22:26) Odpowiedzi: 11

CZY MOŻE to Zrobić ???

Mam małe pytanie czy Dyrektorka szkoły może nie wyrazić zgody na Zdawanie Matury z Geografii ????? mówi że z góry nie mamy szans :) trochę mnie to denerwuje bo miałem z Gery 5 na koniec 2 klasy teraz jestem w 3 technikum i nie mam geografii w tym roku ale to chyba nie jest wymagane ?! mam więc pytanie czy ona może zabronić pisać mi Maturę z Gery trochę mnie to @!#$ bo chciałbym już się pouczyć ale...:) do kogo mam się zwrócić ???? pomóżcie !!!!!:-(

<HTML>Mam małe pytanie czy Dyrektorka szkoły może nie wyrazić zgody na Zdawanie Matury z Geografii ????? mówi że z góry nie mamy szans trochę mnie to denerwuje bo miałem z Gery 5 na koniec 2 klasy teraz jestem w 3 technikum i nie mam geografii w tym roku ale to chyba nie jest wymagane ?! mam więc pytanie czy ona może zabronić pisać mi Maturę z Gery trochę mnie to @!#$ bo chciałbym już się pouczyć ale... do kogo mam się zwrócić ???? pomóżcie !!!!!:-(</HTML>

• userphoto
    Moim zdaniem nie moze takiego czegos zabronic!! Mozesz zdawac co chcesz,jesli ona nie chce abys zdawał pokaz jej to ze umiesz!!!!!Pozdrawiam pa:-D:-))

<HTML>Moim zdaniem nie moze takiego czegos zabronic!! Mozesz zdawac co chcesz,jesli ona nie chce abys zdawał pokaz jej to ze umiesz!!!!!Pozdrawiam pa:-D:-))</HTML>

• userphoto
    MOZE to zrobic, ale ty mozesz zazyczyc sobie zdawanie matury przed niezalezna komisja!!!!! NARKA!!!!!

<HTML>MOZE to zrobic, ale ty mozesz zazyczyc sobie zdawanie matury przed niezalezna komisja!!!!!

NARKA!!!!!</HTML>

• userphoto
    Zdawaj i sie nie czaj!!:-))

<HTML>Zdawaj i sie nie czaj!!:-))</HTML>

• userphoto
    nie moze!! przeciez to nie na ustala zasady zdawania matury tylko MEN.Ja osobiscie zdaje gegre

<HTML>nie moze!! przeciez to nie na ustala zasady zdawania matury tylko MEN.Ja osobiscie zdaje gegre</HTML>

• userphoto
    dyrektorka wszystko może

<HTML>dyrektorka wszystko może</HTML>