Liceum / Wątek

 

# Autor: danzelek1 Wysłano: 7.1.2009 (16:13) Odpowiedzi: 2

Angielski potrzebóje pomocy z napisaniem...

Muszę napisać reklamację. Dokonałeś zakupu w odzieżowym sklepie internetowym. Niestety zmuszony jesteś napisać list z reklamacją, gdyż otrzymany produkt różni się znacznie od tego, który otrzymałeś zamówieniu. Napisz list do działo reklamacji. Odnośniki które muszą być zawarte w reklamacji w formie listu. -Podaj, jaką część garderoby zamawiałeś i kiedy złożyłeś zamówienie.' -Przypomnij, jaki zamawiałeś kolor i rozmiar. -Podaj rozmiar i kolor otrzymanej rzeczy. -Sprecyzuj, czego oczekujesz od właścicieli sklepu i poproś o szybką odpowiedź. [b]Pamiętaj o zachowaniu formy listu. Nie zamieszczaj żadnych adresów. Podpisz się jaki XYZ. Długość listu powinna wynosić od 120 do 150 słów. Oceniana jest umiejętność pełnego przekazania informacji. [/b] Informację dodatkowe: Pamiętaj to list formalny, który piszemy w sytuacji, gdyż jesteśmy niezadowoleni z zakupionego produktu. Pisząc pamiętaj, by określić o jaki produkt chodzi, dokładnie uzasadnić powody swojego niezadowolenia oraz napisać czego oczekujemy od adresata listu. Ważna jest również strona językowa listu i jego organizacja - należy podzielić lis na akapity, użyć odpowiednich wyrażeń rozpoczynając i kończąc list, a także stosować pełne formy czasowników. Pisząc list z reklamacją staramy się brzmieć stanowczo, ale bardzo uprzejmie. [b]Jeżeli są jakieś pytania albo ktoś kto napisze mi ten list albo pomoże oto moje gg 414193[/b]

Muszę napisać reklamację.

Dokonałeś zakupu w odzieżowym sklepie internetowym. Niestety zmuszony jesteś napisać list z reklamacją, gdyż otrzymany produkt różni się znacznie od tego, który otrzymałeś zamówieniu. Napisz list do działo reklamacji.

Odnośniki które muszą być zawarte w reklamacji w formie listu.

-Podaj, jaką część garderoby zamawiałeś i kiedy złożyłeś zamówienie.'
-Przypomnij, jaki zamawiałeś kolor i rozmiar.
-Podaj rozmiar i kolor otrzymanej rzeczy.
-Sprecyzuj, czego oczekujesz od właścicieli sklepu i poproś o szybką odpowiedź.

Pamiętaj o zachowaniu formy listu. Nie zamieszczaj żadnych adresów. Podpisz się jaki XYZ. Długość listu powinna wynosić od 120 do 150 słów. Oceniana jest umiejętność pełnego przekazania informacji.

Informację dodatkowe:
Pamiętaj to list formalny, który piszemy w sytuacji, gdyż jesteśmy niezadowoleni z zakupionego produktu. Pisząc pamiętaj, by określić o jaki produkt chodzi, dokładnie uzasadnić powody swojego niezadowolenia oraz napisać czego oczekujemy od adresata listu. Ważna jest również strona językowa listu i jego organizacja - należy podzielić lis na akapity, użyć odpowiednich wyrażeń rozpoczynając i kończąc list, a także stosować pełne formy czasowników. Pisząc list z reklamacją staramy się brzmieć stanowczo, ale bardzo uprzejmie.


Jeżeli są jakieś pytania albo ktoś kto napisze mi ten list albo pomoże oto moje gg 414193

  • potrzebuje opis jakiegoś urządzenia po angielsku

    potrzebuje opis jakiegoś urządzenia po angielsku

Zaloguj się aby móc odpowiadać w tym wątku
Pozostało znaków 5000

JAK DOBRZE ZNASZ JĘZYK ANGIELSKI? x ads

Otrzymałaś kupon na darmowe lekcje angielskiego.

3 MIESIĄCE NAUKI MOŻESZ MIEĆ GRATIS.
Odbierz kupon rabatowy